جنبش ثقلین

کانال تلگرام: t.me/jsaghalain

جنبش ثقلین

کانال تلگرام: t.me/jsaghalain

جنبش ثقلین

برای معرفی این جنبش باید خدمتتون عرض کنم که این جنبش وابسته به هیچ نهاد دولتی و غیر دولتی نبوده و نیست و به یاری ائمه اطهار (ع) شکل گرفته است.
اما در مورد نام گذاری باید خدمتتون عرض کنم که هیچ اسمی رو بهتر از اسم ثقلین پیدا نکردم. ثقلین یعنی دو شی گران بها که همان قرآن و اهل بیت است که در حدیثی از پیامبر آمده است.(من در میان شما دو چیز باقی می‌گذارم که اگر آنها را دستاویز قرا دهید، هرگز گمراه نخواهید شد: کتاب خدا و عترتم که اهل بیتم هستند.)
به یاری خدا این جنبش را جهانی می کنیم و ندای اسلام بخصوص شیعه را به گوش مردم دنیا می رسانیم ان شاء الله.
تاسیس در 1394,4,1

معرفی موسسه علمی رایان رویش زنجان

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام می خواستم این موسسه رو براتون معرفی کنم.من خودم با این موسسه آشنایی کامل دارم.و به نظرم یکی از بهترین موسسه های شهر زنجان است.

سایت:www.irooyesh.ir

تلفن:33567921-024

آدرس:سعدی شمالی, اول خیابان پرستار,جنب بانک سامان ,طبقه دوم شرکت سی نت

هیئت
مراسم هیئت موسسه رویش پنج شنبه ها از ساعت 17:00 الی 18:30
در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان هفت تیر در زنجان برگزار می گردد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از کلاس ها به سایت مراجع فرمایید یا فایل زیر را دانلود کنید.

لینک دانلود

نظرات  (۷)

امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد
پاسخ:
ممون هم چنین التماس دعا

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۷ مرتضی بهرامی
مزخرفه همش تاباجه است
پاسخ:
اول سلام آقای بهرامی به نظر شما شاید آقا سید عادل نباشه ولی به نظرم خیلی عادل تر از خیلی هاست.یادت باشه که این هیئت مال آقا سید نیست مال امام حسینه (ع) برات متاسفم که توی نظرات فحش نوشتی.حداقل برای امام حسین (ع) ارزش قاعل باش. در ضمن امام علی (ع) می فرمایند:من کراهت دارم از این که شما فحاشی کنید.شما هم که دیگه اسمت مرتضی است و حتما شیعه هم هستی.خیلی زشته به حرف امام علی گوش ندی!!! و به هیئت بگی مزخرفه!!!

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۵ مرتضی بهرامی
تاباجه نیست اشتباه گفتم تا ببا چه است
پاسخ:
اول سلام. من نفهمیدم شما چی می گی اول می گی تاباجه است الان می گی تا بیا چه است اینا که می گی رو میشه معنی کنی. ولی مزخرفه چی اونو می خوای چی بگی. لابد می خوای بگی موز خفه منظورم بود.آقای بهرامی از شما بعیده اول توهین  می کنید بعد دروغ می گید جالبه واقعا.اگر پشیمونید مرد باشید و معذرت خواهی کنید.
سلام حسین جان
ازاینکه می بینم برای خدمت به صاحب الزمان (عج)این همه انگیزه داری خداروشاکرم
انشالله همیشه موفق باشی
پاسخ:
سلام آقا سید ممنون از لطفتون
سلام. خیلی ممنون از اعضای کادر که زحمت بسیاری میکشند . نهایت تشکر را دارم .
پاسخ:
علیک سلام، خواهش میکنم. 
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۰ سید محمد هادی
افریییییییییین - کی این وبلاگو ساختید - ایول بابا
عالی
پاسخ:
سلام، ممنون از لطفتون.برای آشنایی با مدیر جنبش به قسمت درباره مدیر جنبش بروید.یا علی
سلام خسته نباشید واقعا کانون خیلی عالیه به اسید و اقای عبد اللهی و اقای عسگری سلام برسونید
پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی