جنبش ثقلین

کانال تلگرام: t.me/jsaghalain

جنبش ثقلین

کانال تلگرام: t.me/jsaghalain

جنبش ثقلین

برای معرفی این جنبش باید خدمتتون عرض کنم که این جنبش وابسته به هیچ نهاد دولتی و غیر دولتی نبوده و نیست و به یاری ائمه اطهار (ع) شکل گرفته است.
اما در مورد نام گذاری باید خدمتتون عرض کنم که هیچ اسمی رو بهتر از اسم ثقلین پیدا نکردم. ثقلین یعنی دو شی گران بها که همان قرآن و اهل بیت است که در حدیثی از پیامبر آمده است.(من در میان شما دو چیز باقی می‌گذارم که اگر آنها را دستاویز قرا دهید، هرگز گمراه نخواهید شد: کتاب خدا و عترتم که اهل بیتم هستند.)
به یاری خدا این جنبش را جهانی می کنیم و ندای اسلام بخصوص شیعه را به گوش مردم دنیا می رسانیم ان شاء الله.
تاسیس در 1394,4,1

اعلام برائت استاندار البرز از فتنه

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی از اعلام برائت استاندار البرز نسبت به فتنه و قول برای برخورد قانونی با کارمند خاطی استانداری خبر داد و گفت دیگر این مسئله پیگیری نیاز ندارد.

به گزارش گروه استانی«تیتریک»، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: از تمام روحانیون، دانشجویان و سایر مردم کرج که در تجمع خودجوش روز گذشته در مقابل استانداری البرز حضور پیدا کرده و نسبت به خطوط قرمز نظام و فرموده رهبری در این خصوص حساسیت نشان داده اند تشکر میکنم و این وحدت و یکپارچگی ملت ولایتمدار استان البرز و کرج قابل تقدیر است.

وی افزود: هم اکنون همینجا اعلام می کنم به فضل خداوند این مسئله با اعلام برائت استاندار البرز از فتنه و قول برخورد قانونی با فرد خاطی حل شده و دیگر لازم به پیگیری نیست، شب گذشته در جلسه ای که با حضور استاندار، جمعی از مسوولین استانی و برخی از افرادی که از نهاد ریاست جمهوری در استان البرز حضور داشتند تشکیل شد، استاندار البرز از فتنه اعلام براعت کرده و اعلام نمود با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد و من در همینجا به امت حزب الله اعلام میکنم که دیگر نیازی به پیگیری نیست و به فضل خدا و همت مردم این مسئله حل شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه این حرکتی خود جوش از سوی مردم بوده گفت: حزب الله کرج و ولایتمداران در اقدامی بنا به وظیفه و بدون سازماندهی وارد گود شدند، فتنه دوستان و فتنه جویان بدانند اگر این مردم حکم برخورد بگیرند، دیگر مسئله با این کیفیت تمام نخواهد شد و همانگونه که فتنه خط قرمز رهبری و نظام است، حزب الله نیز از این مسئله نخواهند گذشت و درس عبرتی فراموش نشدنی به جریانهای اینچنینی خواهند داد زیرا ما این اتفاق و بیاناتی که موجب تجمع شد را فردی نمی دانیم، باید ریشه جریان جاری قطع شود.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: هیچکس دوست ندارد در آستانه سفر ریاست جمهور به استان البرز تنش و مسئله ای به وجود بیاید و حالا که به کمک مسئولین و فضل خدا و همت حزب الله این مسئله ختم به خیر شد بهتر است به فکر برنامه ریزی های مناسب برای سفر رئیس جمهور به استانمان باشیم و برای انجام مطالبات و زیرساختهای لازم که مشکلات خطه ما را رفع می کند بکوشیم.

وی خاطر نشان کرد: این سفر با اقدامات و درخواستهای دقیق می تواند منشأ خیر و برکت شود و مردم البرز شایستگی بهترین امکانات را دارند.

 امام جمعه کرج در پایان گفت: همچنین لازم است در روند استقبال از رئیس جمهور حرمت ماه صفر حفظ شده و از اسراف های تبلیغاتی بپرهیزیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
جنبش ثقلین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی